I Remember You...

Det finns folk som aldrig försvinner från ens näthinna eller hjärta.
Vad gör han idag?
Varför blev det som det blev?
Även om det inte skulle vara vi, varför kunde vi inte fortsätta umgås.
Klart som fan att jag gjorde ett misstag som antagligen sårade han. Men samtidigt vi var ju inte tillsammans.
Saknar den här killen, han som faktiskt kunde få mig glad, dagar då jag bodde långt ner i det mörka...



I Remember you, do you remember me too?
Tänker du ens på mig någon minut?
Saknar dig, vännen.


Stereofuse - Everything
Den låt som du skickade till mig, som jag kunde lyssna på flera timmar i sträck. Du var då på resa i Tailand. Ett halvår, jag trodde ju vi skulle fortsätta umgås sen när du kom hem.
Det känns konstigt det här hur livet bara fort kan vända.
Som sagt, saknar dig vännen.

Ni som tappat bort en stark vänskap, vet hur det känns.
Ni andra, lyssna på dagens låt & tänk på det förflutna. Ni kommer falla ner i gråt. Lovar....

"Att vara glad för det man har är svårt, men att sakna det man inte har är lätt"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0